Rabu, 21 Januari 2009

SKPG

Kawan-kawan baru saya, bergambar di jeti, sebelum menaiki bot. Smart je..........bila dah naik bot, huh...basah kuyup.....yg sebelah hujung sekali tu la kawan saya semasa di universiti. Sekarang kami bergabung kembali tapi dalam situasi berbeza, masing-masing dah berkeluarga. Dia baru mengajar di pulau ni.
Pemandangan di jeti, sebelum ke seberang.

huhu....kawan baru saya yang 'macho', ada sesiapa nak kenal?



Gambar di bilik guru. Hensem kan cikgu ni!!


Anak murid 'pulau' saya............harap-harap menjadi harapan bangsa!!




Tempat kami berehat melepaskan lelah sambil memerhati keindahan laut luas.





Pelik kan sekolah ni? Bayangkan kalau tsunami datang, dah tentu bergegar kelas ni. Tapi minta di jauhkan perkara tu.............saya berdoa setiap hari agar perjalanan saya pergi dan balik dalam keadaan selamat. Amin.







0 ulasan: